duminică, 18 octombrie 2015

De cumparat: Sempembrie 2015

A trecut si luna septembrie. Astazi vom vedea ce produse metita cumparate, in urma review-urile realizate in luna precedenta:
Ce va recomand cu mare drag?

  • Baton corector purificator de la Gerovital Plant - review aici, a primit nota 10 deci clar il voi   recumpara
  • Crema de maini Dove Purely Pampering - review aici, i-am dat nota 10, imi place mult si o voi achizitiona din nou, cu siguranta
  • Stick corector cu extrac de arbore de ceai Love Nature - review aici, nota 10, clar produs de       recumparat
  • Argila Aslavital - review aici, nota 10, o argila minunata ce o folosesc de fiecare data cand tenul meu are nevoie de putin rasfat
  • Spray parfumat Perceive - review aici, nota 10, imi place si imi va placea mereu, chiar daca vor aparea alte parfumuri, ii voi ramane fidela
Ce nu va recomand?

  • Balsam de buze Fruit Flavour - review aici, i-am dat nota 6, nu o sa le mai cumpar si nici voua nu vi le recomand
Cam acestea au fost produsele din luna septembrie carora le-am facut un review. Din sase produse, doar cinci mi-au placut. Astept sa vedeti review-urile si nu uitati de comentarii.
                                                   Pupici
                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu