vineri, 23 octombrie 2015

REVIEW: 2 in 1 sampon si balsam pentru toate tipurile de par

Astazi vom vorbi despre samponul si balsamul 2 in 1 pentru toate tipurile de par de la AVON. Este un balam foarte dragut, pe care il folosesc cu mare drag de fiecare data.

2 în 1 Șampon și Balsam pentru toate tipurile de păr
Il gasiti in brosurile AVON, la pretul standard de 21 lei. Poate fi si mai ieftin, depinde de oferta. Cantitatea de 400 ml ajunge cam trei luni. Ambalajul este cilindric, auriu, cu capac verde. Se deschide usor, prin ridicare, fara a crea probleme unghiilor. Produsul are culoarea alb-sidefie si un miros discret. Este valabil 12 luni de la deschidere. Acest sampon lasa parul moale si stralucitor. Este potrivit orcarui tip de par, asa ca nu va faceti probleme in aceasta privinta. Este foarte dragut deoarece nu mai este nevoie sa mai aplicam balsam, formula aceasta fiind 2 in 1. Eu zic ca este potrivita pentru persoanele foarte grabite (si aici ma regasesc). Hidrateaza parul foarte bine, si il lasa proaspat pentru trei zile, urmand ca dupa aceasta perioada, parul sa se ingrase putin la radacina.
Sa facem o mica sinteza a tot ceea ce am scris mai sus:
Nume: 2 in 1 sampon si balsam pentru toate tipurile de par
Unde il gasiti: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 400 ml
Pret: Pretul standard este de 21 lei
Nota: 10
Mi-a placut, ce mai! Eu vi-l recomand cu mare drag si ne vedem la urmatoarea postare. Va dau un indiciu: va fi tot un review. Daca vreti sa incerc si alte produse carora sa va prezint parerea mea, nu uitati sa imi scrieti in sectiunea "comentarii".
                                                Kisses!
                                                         
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu