vineri, 2 octombrie 2015

REVIEW: Apa de toaleta Pur Blanca

Buna din nou! Am revenit cu un nou review pentru voi, tot despre un parfum pe care il ador si de care nu ma despart niciodata.
Si ca sa nu mai lungesc atata, este vorba despre parfumul Pur Blanca. Vreau sa stiti ca acest parfum il puteti gasi in trei variante: Pur Blanca Charm, Pur Blanca simplu, Pur Blanca Blush si Pur Blanca Elegance. Eu am doar varianta Pur Blanca simplu, caci atunci cand l-am cumparat nu
erau atatea variante. Este ambalat intr-un recipient din sticla, asa ca mare grija sa nu il spargeti, cu un capac foarte stilat din plastic. Nu ca tot ambalajul nu ar fi stilat, doar ca acel capac din plastic alb imi place.
Categoria este floral-orientala cu note ozon-florale. Asa ca daca va place aceasta categorie, este imposibil sa il aveti deja in colectia personala de parfumuri. Il gasiti la orci reprezentant AVON, la pretul standard de 65 de lei. Daca il doriti il puteti gasi prin brosurile AVON, la preturi mult mai mici. Asa ca panditi cataloagele AVON. Sa nu uitam ca acest parfum are o cantitate de 50 ml, care va ajunge vreo 3 luni. Persista intreaga zi, imi place si nu este foarte puternic. Nu vreau sa credeti ca nu miroase doar ca nu este atat de puternic precum Secret Fantasy.
Un mic rezumat pentru cei grabiti:
Nume: Apa de toaleta Pur Blanca
Unde o gasiti: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 50 ml
Pret: Pretul standard este de 65 lei
Nota: 10
Clar il voi recumpara. Si abia astept sa incerc si noile variante, carora o sa le fac candva un review.                                            V-am pupacit si va astept la urmatorul  review!!!
                                                                                                   

2 comentarii:

  1. Doamne... mama mea adora acest parfum. Imi place ca nu este foarte puternic si nu e dulce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Nu e dulce si de aceea pot spune ca are un plus de la mine! Si persista destul de mult.

      Ștergere