sâmbătă, 3 octombrie 2015

REVIEW: Apa de toaleta Secret Fantasy

Hey! Revin cu review-ul unui nou parfum (defapt parfumul nu e nou, eu l-am achizitionat recent), foarte simpatic, potrivit pentru adolescente, presupun.
Are o cheita draguta pe care, daca nu o dai jos, nu o sa poti sa folosesti parfumul. De aceea, acesta nu are nici un capac. Eu cred ca ar fi trebuit totusi sa ii puna si un capac, ca atunci cand il vezi, zici ca este folosit deja. Categoria este floral-fructata iar notele principale sunt ananasul, liliacul si ambra. Este foarte persistent, mai ales la prima utilizare. Nu stiu daca pe parcurs isi va pierde din persistenta, dar la inceput tine vreo 2 zile. Il puteti achizitiona de la reprezentantii vostri AVON la pretul standard de 65 de lei.
 Dar il puteti gasi si la jumatate de pret, in functie de oferta asa ca daca va intereseaza, panditi brosurile AVON. Nu este mare, deci este practic si mai ales, incape in geanta. Are o cantitate de 50 ml si va ajunge cam 3 luni, depinde de cat de mult folositi. Este destul de puternic asa ca aveti grija ce cantittate folositi.
Sa facem un mic rezumat:
Nume: Apa de toaleta Secret Fantasy
Unde o gasiti: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 50 ml
Pret: Pretul standard este de 65 lei
Nota: 10
Mi-a placut si il voi recumpara cu siguranta  cand mi se va termina acesta. Nu o voi face prea curand, caci sunt in cautare de produse noi. Sa nu credeti ca este produsul de vina doar ca nu pot sa incep un produs si sa il las neterminat. Nu de alta dar il gasesc expirat :P.
                                              V-am pupacit!
                                                                 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu