duminică, 11 octombrie 2015

REVIEW: Balsam de buze Baby Lips Intense Care

Buna! Stiu ca ieri nu am postat deloc, dar astazi promit ca o sa ma revansez cu 2 articole care sper sa va placa. Timpul nu este intotdeauna in favoarea mea, asa ca de-abia azi am gasit cateva minute pentru a va prezenta putin balsamul de buze Baby Lips Intense Care.
Acest balsam a aparut cu mult timp in urma, dar eu l-am gasit destul de tarziu si la un pret mai mult decat favorabil noua. Eu l-am achizitionat din Penny Market XXL cu pretul de doar 10 lei. Din pacate acestia nu au decat variantele Intense Care si Hydrate sau cel putin pe astea le-am gasit eu. Toate variantele le-am vazut in Carrefour la pretul de 13 lei. Mi-a placut foarte mult inca de la prima aplicare. Nu lasa o pelicula grasa pe buze, ceea ce am observat la balsamurile Fruit Flavour de la AVON, spre exemplu. Desi eu nu am o problema in acest aspect,am observat si eu diferenta intre aceste balsamuri. Este incolor, cu o aroma draguta de migdale si un ambalaj galben. Se consuma destul de greu asa ca nu stiu cand il voi termina, mai ales ca este primul meu Baby Lips. Neaparat voi incerca si celelalte variante carora le voi face un review.

Dar pana atunci trebuie sa va spun ca hidrateaza foarte bine si, spre rusinea mea, vreau sa va spun ca am devenit putin, bine, putin mai mult. dependenta de el. Cand am citit acest lucru intr-un review am inceput sa rad, dar se pare ca avea dreptate in totalitate.
Sa facem un mic rezumat a tot ceea ce am scris mai sus:
Nume: Balsam de buze Baby Lips Intense Care
Unde il gasiti: Penny Market XXL, Carrefour, DM
Cantitate: 4 g
Pret: 10-13 lei
Nota: 10
Clar merita nota 10 cu felicitari. Vi le recomand cu mare drag si va spun doar atat: incercati-le si nu veti regreta deloc. Eu v-am pupat si ne vedem la urmatoarea postare!!!
                                       

Un comentariu:

  1. In sezonul rece balsamurile de buze sunt obsesia mea. Cred ca e delicios cu aroma de migdale. Yuuummm!

    RăspundețiȘtergere