duminică, 18 octombrie 2015

REVIEW: Sampon cu ulei de argan AVON

Dupa nenumaratele review-uri despre samponul cu ulei de argan de la AVON, l-am achizitionat si eu. Imi place foarte mult, dar mai intai sa incepem de unde trebuie.
Are o cantitate de 400 ml si il gasiti in orice brosura AVON, la pretul standard de 21 lei. Poate fi si mai ieftin, depinde de oferta. Acest sampon este pentru toate tipurile de par si contine ulei de argan din Maroc. Ambalajul este cilindric, argintiu, cu capacul albastru deschis. Are un orificiu ce ajuta la dozarea exacta a cantitatii pe care o dorim. Produsul are o consistenta densa, uneori simt nevoia sa adaug putina apa, pentru a fi mai fluid putin. Mirosul este discret, iar culoarea este alba. Face multa spuma, rezultand in urma a doua spalari, un par matasos.  Dupa cum am spus si in fraza anterioara, eu il aplic de doua ori: o data pentru a elimina rezidurile si a doua oara pentur hidratare.
Este valabil 12 luni de la deschidere, dar eu il termin cam in 3 luni, mai ales ca am parul lung, si are nevoie de sampon. Eu zic ca merita cumparat, mai ales pentru spuma bogata pe care o face. In plus, curata parul cam pentru 3-4 zile. Dupa aceea, incepe sa se ingrase, la radacina. Eu il folosesc de doua ori pe saptamana, martea si sambata.
Sa vedem ce am inteles de mai sus:
Nume: Sampon cu ulei de argan
Unde il gasiti: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 400 ml
Pret: 21 lei
Nota: 10
Clar ii dau 10. Prin acest review ma alatur bloggerilor multumiti de acest produs. V-am pupat si ne vedem la urmatoarea postare! Nu uitati sa incercati acest produs, pentru ca merita.
                                           Kisses!! :*
                             



   






  

Un comentariu:

  1. Doamne! Foloseam in liceu gama asta de la Avon si eram indragostita. Eu iubesc cam orice pe baza de Argan si astea mi/au placut fantastic de tare.

    RăspundețiȘtergere