vineri, 9 octombrie 2015

AVON: Campania 13/2015

Buna tuturor! Astazi o sa va prezint ce am achizitionat din campania 13, cu totate ca s-a terminat de vreo doua saptamani. Din pacate, timpul nu este in favoarea mea intotdeauna.
1. Ce am vrut sa-mi cumpar?
- corector Luxe Illusion, nuanta light creme
- corector crema Ideal Flawless, nuanta fair
- corector Perfect & Hide, nuanta light
- balsam de buze Fruit Flavour, aroma Blood Orange
- balsam multifunctional cu masline verzi
- balsam multifunctional cu ceara de albine
- baton pentru tratarea petelor si cosurilor

2. Ce mi-am achizitionat?
- balsam de buze Fruit Flavour, aroma Blood Orange - review aici

3. Ce am primit in plus?
- mostra balsamul pentru par Leave-In BB - inca nu am testat-o, dar promit ca o s-o fac si o sa va spun parerea mea intr-un review.

Cam acestea au  fost achizitiile mele din aceasta campanie. Cand o sa imi primesc si comanda din a 14-a campanie o sa o prezint cu mare mare drag. Dar pana atunci v-am pupacit si va astept la urmatoarea postare!!!
                                 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu