duminică, 4 octombrie 2015

REVIEW: Deodorant Pur Blanca

Dupa review-ul parfumului Pur Blanca, nu puteam sa nu va prezint si deodorantul Pur Blanca. Il folosesc in fiecare zi si sunt foarte fericita ca l-am gasit.
 Clar va fi in lista cu produse de recumparat.
Categoria este floral-orientala, iar notele principale sunt frezia, bujorul si heliotropul. Imi place foarte mult cum miroase si e clar ca acest deodorant mi se potriveste in totalitate. Il gasitit in brosurile AVON, iar pretul standard este de 19 lei. Il gasitit si la reducere, dar trebuie sa panditi putin brosurile AVON.
ATENTIE: Sa nu pulverizati in flacara sau in alt material inflamabil. Recipient sub presiune!
A se proteja contra razelor solare sau contra temperaturilor peste 50 de grade Celsius.
Intr-un cuvant: aveti grija cum si unde il folositi!
Ingrediente: ALCOHOL DENAT, ISOBUTANE, PROPANE, BUTANE, PARFUM, TRICLOSAN, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, LIMONENE, GERANIOL, CINNAMYL ALCOHOL. <1428-02>
Are o cantitate de 75 ml. Chiar nu stiu cam cat timp ar ajunge acest deodorant pentru ca nu l-am terminat inca. Mai am cam un sfert din el si presupun ca o sa il termin pana la sfarsitul lunii.
Sa facem un mic rezumat a tot ceea ce am scris mai sus:
Nume: Deodorant Pur Blanca
Unde il gasiti: Orice reprezentant AVON
Cantitate: 75 ml
Pret: Pretul standard este de 19 lei
Nota: 10
Ce mai! Un deodorant pe placul meu. Clar il voi recumpara. Mai ales ca parfumul Pur Blanca (review aici) nu m-a dezamagit, acest deodorant nu avea cum sa o faca.
                               V-am pupacit si va astept la urmatoarea postare!!!
                                                         


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu