vineri, 23 octombrie 2015

Gel de dus cu nectar, gutuie si lime de la Elmiplant

In urma onomasticii mele am primit cadou un gel de dus cu nectar, gutuie si lime de la Elmiplant. Imi place foarte mult si nu puteam sa nu va vorbesc despre el.

 
Si pentru ca curiozitatea nu imi dadea pace, m-am documentat si am aflat ca il puteti achizitiona din farmaciile Dona la pretul de 11,90 lei. Pretul este mai mult decat accesibil. Are o cantitate de 400 ml/ Ambalajul este alb opac, cu capac verde, ce se deschide prin ridicare. Gelul de dus contine nectar, gutuie si lime, asa ca este foarte revigrorant. Eu il gasesc potrivit mai mult pentru vara, atunci cand vrem sa mai scapam de caldura. Untul de Shea 100%  organic mentine nivelul optim de hidratare, oferind pielii ingrijirea naturala si delicata. Uleiul esential de lamaie verde imbunatateste tonusul pielii si are efecte revitalizante, in timp ce extractul de gutuie hraneste pielea in profunzime. Mirosul se mentine cateva ore dupa terminarea dusului, ceea ce imi place foarte mult si il consider un mare plus.
Sa vedem ce e foarte important:
Nume: Gel de dus cu nectar, gutuie si lime de la Elmiplant
Unde il gasiti: Farmacia Dona
Cantitate: 400 ml
Pret: 11,90 lei
Nota: 10
Il voi recumpara cu mare drag si de aceea merita din toata inims un zece cu felicitari. De asemenea, vi-l recomand si voua, asa ca sper sa il cumparati. Daca l-ati incercat, nu uitati sa imi scrieti parerea voastra in comentarii.
                                      Pupici!
                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu